sitter i skolan!

Jaha då sitter man i skolan och har håltimme, jag börjar inte förrens klockan tio över tolv heh.
och jag sitter och äter godis och tjockar mig haha xD.
Det är gött som faaaeen haha.
Nej jag har inget specielt att skriva om det har jag typ aldrig.
Och jag tycker värkligen om min nya klass förutom blahaaa såklart det tror jag typ att ingen gör hah.
Nej men nu ska jag bara berätta roliga saker här i stället haha.
Jaa vad ska man skriva för roliga saker da? xD jag kommer inte på nått, men jag sitter iaf här med paula och erica och det är sköjj som faaen haha x).
Alla tre sitter vid en varsin dator och är typ knäpp tysta haha,
vi har inge bättre för oss typ xD

pusspuss<33
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0