sitter i skolan igen xD

Jaha då sitter man här i skolan igen då da och har tråk.
Jag börjar inte förrens klockan 10.15 så det suger för jag har sötte här sen typ klockan nio.
Och som vanligt typ så har jag inget att skriva om XD.
Så jag typ bara pratar på nu.
Nu har jag snart klassråd och sen har jag lunch i 45 minuter,
och sen har jag engelska i 2 timmar och 40 minuter och sen efter det så är det teater och sen slutar jag
klockan 16.10.
Och då ska jag åka buss hem i typ 30 minuter.
Och sen så måste jag gå lite till för att komma hem så jag kommer typ va hemma klockan 17.15 eller 17.30
så jag kommer att vara helt slut då.
Så när jag kommer hem så ska jag äta chips och lägga mig i soffan och glo på tv heh

orkar inte skriva mer nu puss puss!!


-//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0