Ny blogg, nya människor

Hejsan alla sötnosar ( inte för att ni är några) vi är ju nya här. Juste vi. det betyder att det är två stycken som äger den här bloggen. Vi är Ida och Marie. Ni ser på headern vilka vi är. Marie är hon med svart hår, alltså jag som skriver och ida är hon rödhåriga!

i den här bloggen kommer vi skriva om musik och vardag. Jag marie har en mode blogg. http://marieabosamra.blogg.se tryck på länken så kommer ni till min blogg.
Jag ska försöka hinna med både här och den bloggen jag haft i flera månader. Praktiskt taget 4 månader.

Jag tänkte skriva lite kort om mig själv. Sen får ida skriva någon om sig själv.
Jag är en tjej på 16 sommrar. Som älskar livet och som kallas för tjejen med bling, thats right, respekt.
Jag spelar handboll och har gjort i 11 år, och som sagt jag bloggar om min vardag och mode på min första blogg. Läs den också !

Nu har jag inget mer och skriva. Hoppas ni fastnar för den här bloggen, Ida sjunger och jag älskar almänt musik: Så ni kommer få höra henne spela och sjunga mycket! hon äger! :)

PUSS


/ MARIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0