Mitt första inlägg //Ida

Hejhej ... Detta är första gången som jag bloggar nu så ni får inte klaga xD... 
Jag börjar med att skriva lite om mig själv ...
Mitt namn är Ida och jag blir 16 första september och jag älskar musik och jag är överlycklig av att jag kom in på musikal på folkuniversitetet :D och jag kommer att lägga in många videos på när jag sjunger och då får ni så klart kommentera och jag är bra eller dålig eller om ni tycker att jag ska bättra mig på nått ...
Jag kommer inte enbart att skriva om musik och lägga in videos utan jag kommer ju att skriva om min vardag och så också och sen så kommer ju Marie att skriva lite inlägg när hon har tid också :D....
Jag är inte så bra på det här med blogg än men jag kommer ju att lära mig nån gång ...
hoppas jag iallafall XD haha....




Men nu kommer inte jag på nått mer att skriva... såå  ni får ha det så bra nu alla få läsare och fortsätt att besöka min och Maries blogg puss på er :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0