marie '

hejsan alla bloggläsare. Jag har precis kommit hem efter att ha varit ute och åkt inlines. Snart kommer min Lina och sover över hos mig. Det ska bli mysigt. Ska tvinga med henne ut och åka inlines! haha, jag är bäst.

somsagt idag har jag varit ute och åkt inlines, varit på pappas jobb och tränat. Alltså har jag tagit det lungt. Ida vet jag inte vad hon har gjort eftersom hon inte har hört av sig ännu, och hon kan inte skriva tills hon åker hem till molkom.
Så ni kommer få höra mycket av mig dom här dagarna. men det blir ni nog glada av, jag är ju jätte bra på att skriva och jag har alltid något kul på gång! :) hihi (A)

Nej nu ska jag ta på mig mjukis , för en kvällsrunda med Lina baby! <3
Hoppas ni har haft en bra dag. Så hörs vi imorgon.
Puss och kram. skumbanan :D Rimma kan jag också!


En bild från skolavslutningen., Jag var så stilig! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0