Marie här igen

Hejsan bloggen, och ni få läsare som har hittat hit, välkommna. Jag har precis vaknat och solen lyser lite. Jag har inte några planer idag, eller jag försöker fixa några planer, men det går ju inte så bra. För jag är så lat så orkar inte ta ut tummen ur röven och fixa något. Men det jag har tänkt på är antingen stan och shoppa eller träffa min älskade vän david.
Varför inte ida skriver? Jo det är så här att Ida är hos hennes mamma i och med det har hon ingen dator hemma. Därför får ni hålla er kvar till mina intressanta inlägg tills hon åker hem till sin pappa.

Nu ska jag inte babbla någon mer. Ha en fortsatt trevlig dag. Puss och kram :)



Vi börjar dagen på med en bild på oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0