MARIE HÄR IGEN!

Nu sitter jag här och har tråkigt igen, och med det skriver jag mina intressanta inlägg nu igen. jag vet att ni älskar dom.
Jag tänkte sätta på en film just nu, men jag vet inte riktigt vilken film jag vill se , jag har ju sätt alla filmer, jo jag är en film freak, speciellt när det är kallt och jag är sjuk. hehe, då är det film som gäller. Men det har kommit ut en prinsess film, haha i know i love that and om barnslig. haha ! men jag är också cool! =D

Den heter någon med princes protecting program herregud bry er inte om min vackra stavning jag kan inte stava på engleska. Eller inte allt iallafall. hehe =d
nu sitter jag här och babbla om ingenting, det är så typiskt mig, när jag är trött så for det alltid babbel ur min mun, och mina ben blir fulla av spring och mina händer blir galna och mina fingrar kan aldrig sluta skriva, haha jag vet vad ni tänker, herregud sök hjälp människa. haha, chilla. Jag är trött säger jag! :D
nej nu skriver jag för onödiga saker. PUSS och godnatt, Sovgott så hörs vi imorgon! :D

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0