Hejsan bloggen

Ja nu är marie här igen med sina roliga inlägg. Jag har precis kommit hem från att vara med Ida och några andra kompisar. Jag hade så jävla kul och det tror jag ida också hade. Jag klättrade på tak ( ida var tråkig och kollade på ) =D
åkte moppe, snackade, åkt inlines, Ja som sagt jag har haft hur kul som helst.
Ida hälsar och att hon åker hem på söndag så hon skriver inlägg då. Hahah fick sitta och nöta lösenordet till henne för att hon skulle komma ihåg. Såg att vi hade besöks rekord, HELA 6 BESÖKARE :D wow det är ju bra :) haha =D

Jag har en annan blogg som jag lägger mer tid på än här. http://marieabosamra.blogg.se :) så alla ni besökare kolla där :D haha

Nu ska jag sätta på en film och sova :)
PUSS PÅ STJÄRTEN! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-08-15 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0