Hejsan bloggen Marie här igen

Nu sitter jag här igen och skriver ännu ett intressant inlägg. Idag har jag tränat, solat ( hej jag har fått färg) och träffat en gammal vän, kära jonathan, snart börjar vi gymnasium då, alltså med vi menar jag Jag och Ida.
Hon ska gå på musikal jag ska gå på barn och fritid, Fan vad kul det kommer bli. Det är bara 4 dagar kvar, men efter som klockan är mycket kan man räkna ner till 3. Som ni läser längre ner så har min vän Ida skrivit sitt första inlägg. visst är tjejen duktig :) hehe.

Just nu sitter jag och nötar en grymt söt låt. jag kan ju börja med att säga att jag och Ida lyssnar inte på samma musik, vi har ganska olika åsikter när det gäller musik, jag tycker mer om DUNK! <3 hon tycker mer om? ja vad ska man kalla det? Ida vad tycker du om för musik? =´D haha (A)

Tänkte ladda upp videoklippet om det går. :) Säg vad ni tycker om ni kan kommentera alltså. :D
Så varsegoda, visst är den bra! omg <3


PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0