hej bloggen!

Hej alla läsare till bloggen. Ida här. På torsdag börjar ju jag skolan da och jag är jätte strässad för jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag vet inte hur bussarna går än här ifrån molkom så jag är ganska så strässad nu.
Så just nu kollar jag hur bussarna går men det går inte så bra för mig eftersom jag inte ens vet vad busshållsplatsen heter där jag ska åka ifrån så jag har ett litet dilemma här heh x).
och snart ska jag passa hundarna också och jag tror att jag ska hinna med att lägga in en video idag också men jag är inte säker.
Igår va jag inte inne nått för att jag hade fullt upp här hemma och jag fastnade lite för att jag tittade på naruto hehe :P. och sen så hjälpte jag till hemma ganska så mkt  så jag hann inte lägga in nått här, men det gör jag nu i alla fall hehe :P.
Nu orkar jag inte skriva nå mer puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0